Yes we can!

Mitt första inlägg på denna blogg, och mer skall det bli! Denna gång skall jag inte ge upp efter en vecka...ge upp är något jag gör alldeles för fort...men inte denna gång!

Denna blogg är nog rätt ytlig och extremt nedvärderande åt mig själv, men jag ser denna blogg som pepp. Jag med hjälp av er skall nå den perfekta kroppen. Jösses, sommarn är snart här och varken kropp eller psyke är redo för bikini. Skall vi gå samman och hjälpa varandra att nå det vi alla eftersträvar, perfektion? Jag röstar Ja, vill ni vara med?

Alla har vi olika definitioner på ordet perfektion. Det behöver inte vara den slimmade kroppen, var och en har sin egen syn på det perfekta och det är väl det som gör perfektionen så perfekt.

Men min perfektion är en smal kropp och det är den jag vill nå med hjälp från er. Jag vill inte längre tänka "- Ser jag tjock ut i den här tröjan?" jag vill vara bekväm i allt jag väljer att ta på mig. jag skall nå min perfektion!




Love Jonna!


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: ja det är helt underbart<3 men tyvärr gick kvällen åt helvete= snabbmat. Fyyyyy fan för ballong mage:(buhuuu- hate it!



Klart du kommer nå din"smala" kropp gullet;)-åh du ser ju inte stor ut nu;)

2010-03-11 @ 21:09:04
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0