Tell me something that make me smile!

Melodifestivalen är i full gång, och jag är extremt kär i Peter Jöback! Kan man bli så mycket snyggare än denna man, och hans röst...UNDERBAR! Har röstat på honom ett X antal gånger så nu får han allt vinna!



Denna lördag har nog bestått av lite för mycket misslyckande. Både det ena och andra har åkt ner, men men det är inget jag tänker deppa ihop över. Jag tänker istället ta mina misslyckanden som en liten parantes, inget som jag tänker lägga negativ energi på!

Nya tag skall tas imorgon! Tänkte ta mig en dag med fasta dock så tänker jag äta frukt. Något får man ha i sig annars blir det nog uppror i mitt huvud, har en hel del plugg imorgon!

Hittade nyss en burk Krom, om ni inte visste så kan dessa tabletter minska sötsuget. Jag tycker att man märker att sötsuget minskar av dessa, men jag har aldrig ätit dem regelbundet. Men nu tänkte jag börja med det, vem vet kanske att sötsuget raderas...man kan ju alltid hoppas!

Love Jonna!

Kommentarer
Postat av: anna

tack så mycket :D känns så bra när man ser siffrorna går neråt :D

2010-03-14 @ 11:12:21
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0