Någon annan dag, i ett annat liv!

Orkeslös och meningslös. Ja så känner jag mig just nu. Har hamnat i världens svacka, mitt inre har målats svart. Veckan har enbart bestått av misslyckanden, inget har gått min väg. Har varken lust eller ork att kämpa längre. Jag vet hur sjukt mycket skada min kropp har tagit och fortfarande tar genom hur jag lever. Jag vill bli smal men jag vill komma dit på rätt sätt. Jag vill inte bli smal genom svält, det kommer man ändå lägga på sig med en gång.

Nej, nu skall jag göra ett tappert försök. Herregud det är snart bal och student, då vill jag vara smal!

Studiebidraget kommer ju på måndag, tänkte börja med nutrilett då. Har någon av er testat det?

Love Jonna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0