It´s a brand new day!

Underbara människor, idag är det lördag! En dag då sötsaker ofta gör inbrott i de flestas hem, lås dörrarna och ta fram peppersprejen! Inga sötsaker skall få ofreda oss, det är vi som bestämmer!

Själv skall jag sitta bänkad vid melodifestivalen, jag skall tok ringa och rösta på Peter Jöback. Tycker att hans låt är helt underbar!

Tänkte köpa mig frysta jordgubbar och cola light. Det är så gott att lägga frysta jordgubbar i dricka. Detta får bli mitt lördags mys, kanske köper mig lite god frukt också.



Solen skiner, himlen är blå. Hur underbart är inte det? Jag skall ta mig en promenad ner till havet och sätta mig och sola. Man kan ju hoppas att solen målar huden lite.


Love Jonna!

Kommentarer
Postat av: evelina

Du har så jävla rätt, nej vi är inte alls långt ifrån;) Men varför gör man som man gör då? Jag åt nyss glass åt helvete- allt som gick så bra halva dagen, Jag har kommit in i en liten fas jag måste ta mig ur igen. För mitt sockersug har börjat ta över THAT´S OOOOT GOOD:(:(



DU MED SÖÖÖTO<3<3

2010-03-13 @ 19:03:24
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0