I´m alive!

Drömmer mig just nu bort till en drömvärld bestående av skor i ett överflöd. Det finns för många snygga skor. Har redan allt för många, men man kan kanske inte ha för många. Eller vad säger ni? Jag älskar klackar, ju högre desto bättre. Ett par klackar kan lyfta en outfit så extremt mycket!



Det är nästan att man kan tro att det är fredagen den 13:e idag, inget har gått min väg. Dagen börjar med ett massivt misslyckande sedan tappar jag en glasflaska med påskmust i marken (attans) sist men inte minst blev det en gigantisk portion mat! Men skall inte och tänker inte deppa ihop över detta. Kroppen behöver mat, det vet jag!

Har tänkt att köra detox i veckan. Skall rensa ut allt skräp i kroppen, kan nog bli riktigt bra!


Love Jonna!


Kommentarer
Postat av: evelina

ja verkligen sant babe<3 men hora vad fet jag kände mig i badkaret hahah;)

Ångest å jag ska tydligen spendera fredagskvällen ihop, för jag åt nyss taco + naturgodis (skjut mig nu) hahah. Ussch deppig blir man, kunde ju lika gärna gått ut å supit upp kalorier istället:( men nej nu får jag sitta hemma men ändå med massa kalorier i kroppen, å utan något ragg. hahaha;) Faaan"

(så nu har jag gnällt klart)



Men hahah vi är lika, vem önskar inte att man bara kunde vara sån där skön person som inte brydde sig speciellt mycket. Vill bara kunna ta hela jävla livet med en (sky hög) klackspark;). Meen nej istället bryr man sig om precis allt, om jag ser några titta på mig å sen prata på stan tror jag det är om mig (inte affärn precis bakom;)



Ny tag imorgon och dagen efter, å efter<3 vi kommer lyckas, men vägen är inte helt lätt. Men vi kommer lyckas:)<3<3 ha en toppen fredag söt"

2010-03-12 @ 20:43:18
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Jos

SV: och jag skulle aldrig klara mig utan cola zero!! :D

2010-03-12 @ 21:07:04
URL: http://itstimeforthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0