HETS!!!

Just nu går inget bra. Har hamnat i en period som är fylld med hets. Jag misshandlar min egen kropp och psyke. Ibland vill man bara vakna och vara lycklig och stark...men sanningen är den att jag är allt annat än stark Jag vet att jag faller, denna gången vet jag inte på vilket djup jag kommer hamna.

Jag ärrädd för mina egna tankar. Mina egna händer skrämmer mig, mina fingrar misshandlar mitt svalg. Jag trodde att jag blivit frisk...tydligen inte. Jag vill inte få panik och ångest över att jag ätit. Jag vill vara sund.

Samtidigt som jag vill bli frisk så är jag så extremt rädd för det. Hetsen och en tur till badrummet har blivit min säkerhet, min räddning Jag har en önskan /som så många andra) om att kunna känna och se mina egna ben på kroppen. Jag vill inte ha något äckligt att ta i.

Jag vill bli lycklig, jag vill inte längre ligga ensam och gråta mig till sömns. Jag vill bli ljusi mitt sinne...jag vill bli hel!

Love Jonna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0