Forever begins today!

Just nu är jag extremt och då menar jag Extremt peppad! Det bara kom och Gud vad tacksam jag är! Nu skall jag bli den jag vill vara. Jag vill vara lika stark som de som kan klara av att fullfölja sina drömmar. Jag vill inte längre drömma, jag vill ha!



Imorgon blir det gymet, jag tänker inte lämna det förrens jag är helt slut!

Jag vill inte längre falla tillbaka i gamla mönster, jag är stark! Jag tänker vara stark! Ni skall också vara starka, för jag vet att ni kommer klara det! Varför skulle ni inte klara det, alla är värda att nå sin drömm. Precis du är värd att nå din dröm, du är värd din egen verklighet!

Love Jonna!

Kommentarer
Postat av: evelina

ååh ja kan gud bara göra så vi inte tycker om något onyttigt mer, buhuuu:( why? Tänk att det ens finns dom som knappt gillar, godis, pizza, chips (all fettomat som finns) Ussch jag var knappt ngt störren "fan utav det heller innan, men nu bara för att jag inte får- så bara vattnas det i munnen likt ett fetto på kalas:( haahah. Fyyyy åh vad vi ska klara det här!

2010-03-21 @ 20:43:44
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Cookie

sv: jaa jag är typ expert på att fastna i hets:(

2010-03-21 @ 22:00:10
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0