Everybody on three!!!

Nu tänker jag inte misslyckas mer. Jag tänker inte äta för att sedan springa till badrummet. Jag kan se hur mycket fett som har kommit tillbaks...det skall bort!

Denna vecka blir det träning och så lite mat som möjligt. Denna veckan skall jag vara stark. Misslyckanden skall inte få existera. Nej, nu skall jag ge allt, tänker inte sluta förrens jag är helt nöjd! Är det inte det vi alla skall vara, nöjda?

Varför skall vi ha en kropp som vi inte är nöjda med. Skall vi inte kunna känna oss lika vackra som vi känner oss. Är vi inte värda att våra drömmar blir verklighet?

Love Jonna!

Kommentarer
Postat av: evelina

JAG HAR LETAT EFTER DIG- ÄNTLIGEN;);) hittade dig ju inte ens bland mina kommentarer hur kunde jag vara så glöm att inte spara dig;(



Men lr hur;) lite sådär- cooolt höhöhö



Men jag döööör, dagen har gått bra (1 av få) och det ända jag tänker på är pizza pizza pizza- lika bra jag går å lägger mig:(:(

2010-03-21 @ 20:21:44
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0