Can you see the light...

Rummet är fyllt med underbar musik från den bästa musikalen, EVITA! Ångesten ligger och väntar på att få bryta ut. Var jag verkligen tvungen att äta chipsen? Skäll på mig!

Det är precis som om någon tvingar i än chipsen. Man är mätt och nästintill illamående men man slutar inte äta färräns dem är slut. Jag blir så arg, kan jag aldrig lära mig? Jag kan känna hur fettet redan börjat att bygga sitt näste i mig! Jag skall riva deras boning, det skall vi alla göra!

Vi skall vara lika vackra som vi känner oss. Några extra kilon skall inte längre få existera i våran värld. Tänk hur alla kommer avundas våra magar och kroppar. Vilken härlig känsla att se ut som alla vill i hemlighet. Det är ju bara vi själva som står ivägen för våra egna mål. det är ingen som tvingar oss att äta extra mycket socker. Det är ingen som jagar bort oss från gymet eller promenad vägen. Vi har ensam makt på vårat liv, vi har monopol på vårt liv och våra kroppar!



Nu skall jag slänga ut min ångest och allt självhat. Dessa två är inte längre välkomna i mitt liv!

Love Jonna!

Kommentarer
Postat av: evelina

Nej nu jääävlar- Imorgon är det som gäller;) vi kommer klara det här, riiight?:) Vi är inte överviktiga, vi kan inte gnälla åååh vad jobbigt- för så många kilon är det inte som behöver vinkas goodbye för den där perfekta kroppen. NUUU KÖÖR VI HÅRDARE ÄN ALDRIG;)<3 UNDERBARA

2010-03-12 @ 23:47:07
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0